onsdag 15. februar 2012

Massasje

 I januar bestemte jeg meg for at det var på tide med å pleie litt med meg selv, for ellers blir det så mye medisiner, leger, sprøyter, osv. Jeg begynte å ta 40 min massasje på rygg og nakke hos Din hud velvære på Lillehammer ca annenhver uke, og det er så deilig. Det er flotte lokaler, og massasjen er veldig god. Jeg tror det har noe godt for seg, og formen min har i hvert fall blitt bedre. Jeg har vært så anspent i nakke og skuldre, men der får jeg skikkelig løst opp. Anbefales!
Ta en kikk innom Din hud på Facebook!
Massasjebenken

I neste uke kommer jeg til å sette i gang en give away på bloggen, fordi jeg snart har solgt 50 ting på Epla. :) Da blir premien et gavekort på 25min massasje hos Din hud velvære! Mer info i neste uke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails