søndag 6. november 2011

Strikkemappe

 Jeg har sett på bilder av strikkemapper, og har hatt lyst på en selv. Det er jo utrolig praktisk! Det tok litt tid å lage seg mønster, men da er jo mønsteret mitt. :) Denne ble stor, 29x12x12cm. 
 Tilda-stoff utenpå.
------
I wanted and needed a knitting purse, and after looking at pictures, I made my own pattern. This size is 29x12x12cm, quite big. I used a Tilda fabric on the outside.

Håndtak og glidelåsforsterkning 
------
Handle and a piece of fabric to strenghten the zipper ends
 Fresht turkis stoff inni
------
A nice turquoise fabric inside

2 kommentarer:

  1. Den strikketøymappa ble kjempefin!:) Nydelig stoff du har brukt også. Må si du er flink som lager mønster selv. Skulle ønske jeg var flink til å sy..

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Faller så lett for Tilda-stoffene... Hadde jeg funnet mønster på nett, hadde jeg nok brukt det, men virket som folk ikke var så villige til å dele akkurat det... Det er ikke så lenge siden jeg begynte å sy, det er vel 5år siden. Det lønner seg å lage noe enkelt til å begynne med, så får man opp motivasjonen! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails