mandag 17. oktober 2011

København og bursdag


Utenfor Stof2000

Vi dro med båten til København på fredag, og fikk noen timer i land på lørdag. Jeg blir jo fort sliten pga sykdom, men dro på stof2000 først og sikret meg litt stoff. Så satt jeg meg på kafe mens Morten ruslet rundt. I går hadde jeg bursdag, det var en fin dag. :)
------
We went to Copenhagen on Friday, and I bought some fabrics at Stof2000. Yesterday was my birthday, and even if I was tired from the trip, it was a nice day!



Stoffer: Mørk blå silkelook sateng, artig lillamønstrete sateng, Paul Smith strikkestoff med striper og Dolce og Gabbana microfiber chiffon.
------
Fabrics: Dark blue silk-look sateen, purple patterned sateen, Paul Smith knitted fabric with stripes, and Dolce and Gabbana microfiber chiffon.

 I København har de så mange festlige butikker, kjøpte med deilig sjokolade blant annet, som jeg skal lage julekonfekt av. Dessuten fant jeg en stor boks med en jordbær-te jeg elsker, den andre teen "Løv" fikk jeg av en venninne i bursdagsgave. Den er kjøpt i Paris!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails