tirsdag 11. oktober 2011

Gaver til mannen min

 Da mannen min hadde bursdag for en stund siden, sydde jeg blant annet denne skjorta i lin. Burdamønster. Er veldig fornøyd, fikk til lomme, hemper, knapphull, innsvingning, krage, dobbelt belegg på bakstykke/skuldre. Gøy at han likte den godt selv!

------

I made this shirt for my husbands birthday, in linen. Pattern from Burda. I'm very satisfied, and so is he! :)








 Selvfølgelig fikk han kake også, en super marsipankake!

-------
Of course I made a cake too!!


 Hjemmelaget glutenfritt sukkerbrød, ekte hjemmelaget vaniljekrem uten melkeprotein og en hjemmelaget sjokoladepasta. Kremen og sjokoladepasta fra Det søte liv, men med rismelk, soyasmør osv. Og bringebær fra hagen. Den smakte såååå godt! Jeg har bursdag til søndag, lurer på hva jeg får????

2 kommentarer:

  1. Janne dette er en helt herlig skjorte, og superflott :O)
    Burda har de mest fantastiske mønster, og du har gjort en kjempejobb!!
    Heldige mannen!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Takk, Anne! :) Abonnerer fast på Burda, har veldig mye fint. Klem, Janne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails