torsdag 1. september 2011

Stoff og hverdagslykke

Jeg fikk dette søte skiltet av min forrige sjef på jobben, håper det stemmer! Det er i hvert fall koselig. Og jeg venter på at noen dører skal åpne seg snart. :)
------
I got this cute sign from my former boss at work, hope it's true. I'm waiting for the doors to open!


Fikk en liten pakke fra Panduro i dag, med nyeste Tilda-hefte, litt stoff og bånd. Var nydelige farger i heftet!

-------

Bought some things from Panduro, the newest Tilda book, some fabrics and ribbons. Liked the book, beautiful colors!

Og i går var jeg på kontroll hos tannlegen som gikk bra, derfor måtte jeg feire med litt stoff hos Quiltespesialisten. :) De to nederste er lys rosa og lys blå flanell, det må jo brukes til noe babyting.

------
Yesterday I went to the dentist, and since it went well, I had to buy some fabrics at Quiltespesialisten! :) The two at the bottom are flanell, very soft.

1 kommentar:

  1. Hei Janne, jeg tror dørene er åpne - det er bare å "ta for seg" :O))
    Nydelig lysoppsats og kjempeflotte stoffer du har kjøpt!
    klem, Anne:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails