tirsdag 30. august 2011

Jeg trenger råd!

Jeg vil gjerne lage flere Tildafigurer som denne jeg lagde i går, og ha med på f eks julemesser. Men jeg synes de er vanskelige å prissette! Det blir en del i materialer, og det tar en del tid å lage dem. Denne er 63 cm høy. Men er det noen som vil kjøpe sånne figurer hvis de koster f eks 300kr?? Lurer på hva smertegrensen er. Råd og tips mottas med takk. :)

Jakke i ullfilt med duffelcoat-lukning
Gjorde min egen variant på bena (de skulle vært brune), men jeg lagde et par "sko" med snøring, og Swarovski-krystaller!!

4 kommentarer:

  1. Jeg har sett Tildafigurer fra 250 kroner og opptil nærmere 500 kroner. 300 kroner må du hvertfall ha for de! Det er jo så mye arbeid med de, og du må føle at du sitter igjen med litt for strevet.

    Kjempefin Tilda du har laget:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk, Barbro, det var godt å vite. :) Synes det er vanskelig med prissetting. Klem Janne

    SvarSlett
  3. mellom 3-400 kr er bra pris. Jeg har selv sydd mange og solgt for ca 300-350kr...jeg vet hvor mye jobb det er...puhh... LYKKE TIL

    SvarSlett
  4. Hmm, da får jeg gå opp fra 250kr som jeg solgte 2 stk for... Ja, det er mye jobb med dem!!! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails