onsdag 1. juni 2011

Det kan bare bli bedre!

Har vært i veldig dårlig form noen uker nå, feber, migrene og oppkast. Det er så kjedelig å bli liggende sånn! I tillegg fikk jeg betennelse i høyre hånd, så jeg har ikke fått strikket eller sydd på leeeeeeenge. Da faller verden litt sammen for meg, det er jo et av de få lyspunktene i tilværelsen. Men i dag føles det bedre, håper det er på vei opp igjen, og ikke bare et blaff. :)

Denne Tilda te-hetten og gryteklutene lyser i hvert fall opp kjøkkenet, det er en god stund siden jeg lagde dem. Men de er fine!
M og J står for Morten og Janne



Fikk også ferdig disse sokkene i Fabel for litt siden, de er vel til meg selv tror jeg.



Liten gullstripe i vrangborden.

2 kommentarer:

  1. Huff, ikke greit å ikke være i form. Håper det slipper snart.
    Fiiine ting du lager :D
    /myr

    SvarSlett
  2. Å kjære noe så vakkert som du har sydd, Janne :O)
    Helt fantastisk! Og herlige sokker i tillegg!
    Så godt du er bedre, jeg vet akkurat hvordan det er: har hatt senebetennelse i en arm i over to uker, begynner å bli littbedre nå men det var som om armen ville ramle av så ont. Huff!
    Ønsker deg ei fin helg Janne.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails