torsdag 5. mai 2011

Ermeløs lin-tunika


På mandag sydde jeg meg denne også, en deilig, lett ermeløs lin-tunika. Det er den mykeste linen jeg har kjent. Den kjøpte jeg i Italia (Firenze) i 2009, på Casa dei Tessuti. Det er en fantastisk stoffbutikk, som leverer stoff bl a til Valentino. Så det var også ganske høye priser der. Stort sett kostet stoffene fra 1000kr pr m, men linen kostet 500kr/m. Jeg kjøpte 1m, og det holdt akkurat til denne toppen. Gleder meg til å bruke den! :) Jeg kommer nok til å pynte den med en perle/knapp eller et eller annet, men jeg klarer ikke bestemme meg enda.


Splitt i sidene nederst



Bak





Dobbelt bærestykke foran og bak, som er vrangsydd.

2 kommentarer:

  1. WOW. Det var stive priser.
    Toppen ble sommerlig og fin.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Herlig tunika, Janne :O)
    Må si du får det til! Blir nok god å ha på i varme sommerdager, lin er herlig i varmen!
    Men FOR noen priser da, hoho - og jeg som synes det er dyrt i Norge :)
    Kos deg masser,
    stor klem til deg!
    Anne:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails