fredag 25. mars 2011

"Anita" vest/tunika

Jeg har laget mønster til denne vesten/tunikaen, som jeg har kalt "Anita". Har strikket den opp i str 2år, men mønsteret blir i flere størrelser. Legger det snart ut til salgs, må bare finne ut av hvordan jeg tegner mønster på pc'en. :)
Har selvfølgelig brukt Alpakka (fra Garnstudio), brukte litt under 2 nøster til denne, pluss restegarn til bærestykket. Falt sånn for fargesammensetningene. :)
Den er lik foran og bak, bortsett fra at det blir en knapp øverst på ene siden. Man kan da velge om man vil ha knappen bak eller foran.

Ha en fin og kreativ helg! :)



3 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for sist!
    Var kjempe koselig. Og jeg kom meg hjem uten for mange runder i rundkjøringen.:)
    Så fin vesten ble. Denne vil jeg også lage.
    Fantastisk , nydelige farger sammen.
    Ønsker deg ei kjempe fin helg!
    Ses vi på mandag?

    Lene

    SvarSlett
  2. Takk for sist, ja, det var veldig koselig med besøk. :) Du kan få oppskriften på vesten.

    JA, jeg kommer på mandag, gleder meg skikkelig, har jo ikke vært der i år enda! Har kikket på en del blader i det siste, og har selvfølgelig lyst på mer garn...

    Ha en flott helg, du og, jeg skal prøve å sy ferdig en guttegenser og et par skjerf. Og strikker te-hette. :)

    SvarSlett
  3. Veldig flott blogg Janne og så fint navn på vesten/tunikaen:-) Du er kjempeflink!!!! Klem Anita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails