torsdag 17. februar 2011

Oslo-tur

Hadde en trivelig tur til tross for dårlig form, feber, hodepine og mye soving, men man må alltid gjøre det beste ut av det! Fikk jo vært på Stoff og stil, vært på kafe, på Cecilie Melli Equipering og på Tjorven, så jeg er utrolig fornøyd. Jeg pleier ofte å ha flaks 16.februar av en eller annen grunn, og det slo ikke feil i år heller: Jeg møtte på Tine Solheim på Tjorven & friends!! Det var stort for meg. Fikk pratet såvidt med henne, til tross for at hun hadde dårlig tid. Har akkurat kjøpt den siste boken hennes, Retromasker. :)
Garn fra Tjorven må til: Debbie bliss pure silk (som de ikke skal selge mer)...

...og et vanvittig garn fra Art yarns (silke/mohairblanding med perler og paljetter). Det er det dyreste garnet jeg noensinne har kjøpt (405kr for et 50g nøste!!!!) , men jeg skal bruke det til kanting av sjal f eks. Nydelig!



Dessuten kjøpte jeg disse ballerinaskoene på H&M, ønsker meg egentlig Chanel med svart tupp og pudderfarge resten, men de er i et annet budsjett enn det jeg har nå.




Dette stoffet skal jeg sy t-skjorte av til mammas bursdag i april, det blir gøy! Hun elsker de stripete t-skjortene.




Litt av fangsten på Stoff og stil :)




Kaffe latte med soya og eplejuice på United bakeries...

Nå kan jeg leve noen dager på minnene! :)


3 kommentarer:

  1. Hei!
    Høres ut som om du har hatt en flott dag i Oslo. Garnet var jo helt nydelig da. Håper formen bedrer seg snart!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Det går sakte, men sikkert fremover. Til sommeren er jeg sikkert pigg! :) Gleder meg til det. Tenk så mye jeg kan lage da... :) God helg!

    SvarSlett
  3. Deilig med sånne dager! Første gangen jeg er innom bloggen din, og her synes jeg det var koselig! :) Ha en fortreffelig lørdagskveld. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails