onsdag 2. februar 2011

Garn i posten

Fikk pakke fra Tjorven i Oslo i forigårs, superfin Babyalpaca silk i pudder-farge og lys grå Alaska. Alaska skal bli sokker, men er usikker på hva jeg skal strikke med den andre. Har alle muligheter!! :) Det ser ut som et fantastisk garn.

Dessuten har jeg et par nøster med 100% angora, som er veldig eksklusivt. Jeg har så mange ting jeg vil lage nå, er gøy det. :) (har over 100 garnnøster liggende og mange kilo stoff...) Og jeg tenker mye på at jeg må få jobbet med noe innenfor interessen min etterhvert.

Det har vært noen slitsomme måneder nå, men i går bestilte vi tur til Kreta i mai. DET blir herlig! Da er jeg kanskje ferdig med medisiner. Nå er det 10 sprøyter pr uke og penicillin 1 uke pr mnd igjen. Men det hjelper, så det er verdt det. :)
Klem, Janne

5 kommentarer:

  1. Håper det går bra med deg. hørtes ut som du har det litt tøft om dagen . En tur til Kreta blir en god gulerot å glede seg til :) HAr selv akkurat vært i syden ; se bloggen .
    Det garnet så helt herlig ut :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!!

    Lenge siden jeg har tittet innom nå....og du så masse fint du har lagd!!! Tar du på deg å sy tilda dukker?? Skulle gjerne hatt en til hylla mi på kjøkkenet.....Veldig interesert!!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!!

    Tine

    SvarSlett
  3. Takk for det. :) Litt tøffe tider nå, men vet det vil bli bedre.

    JA, kan veldig gjerne sy en Tilda-dukke, Tine! Det er jo bare så gøy at du spør! De siste jeg lagde var 67cm lange, mao store og fine. Har du noen ønsker ift til farger/stoffer?

    SvarSlett
  4. Stakkars deg, det høres skrekkelig tungt ut! Ønsker deg den beste ferien :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Det angoragarnet er jo bare så nydelig. Blir spennende å se hva du bruker det til.
    Ellen :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails