torsdag 20. januar 2011

Tilbake til hverdagen

Jeg koste meg på Steam på Eger på fredag, og fikk jammen vært på Panduro. :) Trivelig!
På lørdag traff jeg legen/spesialisten, og jeg fikk bekreftet det jeg har fryktet i det siste, at jeg har en oppblussing av et virus. Begynner på noe medisiner igjen. Det betyr ikke at jeg har ME. :) Er skuffet over meg selv fordi jeg har fått viruset (litt uklart hvilket det er), men legen prøvde å overbevise meg om at jeg faktisk ikke kan styre det selv. Det kan skje hvem som helst.
På søndag dro vi til Jeløya, hvor jeg kjøpte denne fantastisk gode teen (og svindyr). Det utrolig koselig på Jeløya! På mandag ble mamma operert i første øyet, og det gikk så fint. Er så lettet!! Hun skal ta 2.øye om et par uker.
Så fikk vi det nye eikebordet vårt også, har bodd i 5 år uten ordentlig sofabord. :) Og roser måtte selvfølgelig mannen min få når jeg kom hjem fra tur.

Nå er det bare å brette opp armene og starte med medisiner så fort jeg får dem, også må jeg planlegge litt hva jeg vil lage fremover. Skal lære meg å sy jerseybodyer til baby, også vil jeg gjerne lage jerseytopper til meg selv.
Ha en god torsdag!
Klem, Janne






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails