fredag 14. januar 2011

Dukker, hest og helg

Engel uten vinger

Sommer-håndveske



Dalahest


Laminerte bokmerker
Endelig er det fredag, og jeg skal til Oslo i helgen. I morgen får jeg svar på noen blodprøver jeg er MEGET spent på. Også skal mamma operere første øye for grå stær på mandag, er spent på det også. Strikketøyet ligger klart i vesken, koselig å ta toget synes jeg. Gleder meg til å ta en kaffe på Steam og en tur innom Panduro. Kanskje det blir en tur på Tjorven også, selv om jeg har altfor mye garn liggende ubrukt. :)
Ha en god helg!








3 kommentarer:

  1. Hei Janne :o)
    Lykke til med prøvene og legebesøkene dere har!
    Ønsker deg en herlig tur til Oslo, nyt- nyt!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Åååhh, glemte å si at du har vært utrolig flittig her :o)
    fantastiske dukker og dyr, du er kjempeflink!
    Klemzzz:)

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk! :) Jeg gleder meg til tur til tross for det vi skal. Det er spennende å dra på by-tur! (føler ikke at jeg bor i by på Lillehammer...) Og jeg elsker å gå på kafe og i garnbutikker. Så dette blir bra! :)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails