søndag 17. oktober 2010

Bursdag!

I går (16. okt) hadde jeg bursdag, ble 32 år. Som tiden flyr!


Fikk rundstykker og kaffe til frokost, dro på kafé med svigers og spiste kake etterpå. På kvelden var mannen min og jeg og spiste 4 retters middag på kina-restaurant. Fikk flotte gaver, fikk to strikkebøker, en sybok, en bok om Per Spook, en bok om motens hvem-hva-hvor og en bok om brudekjoler gjennom 400år. :) Folk har skjønt det!! Dessuten fikk jeg ytterjakke, time til dyprens og massasje og magnetisk knappnålsholder... Gøy, gøy, gøy!!


Er ikke i toppform for tiden, så det var godt med en kjempekoselig bursdag. :)

Utsikt fra terrassen på hotellet vi bodde på under bryllupsreisen i Fiesole, Firenze er i bakgrunnen. Ser jo så deilig ut!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått!! Fint med bursdag med så flotte opplevelser og gaver:O)

    Ha en fin uke!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei,

    Gratulerer med overstått! Så leit at formen ikke er på topp - har lest andre steder at du er friskmeldt så håper inderlig ikke det er gamle plager som er kommet tilbake.

    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Takk for det! :)

    Neida, det er bare feber, migrene og småforkjølelse, og det kan alle få! :) Strever litt med at "folk" mistenker meg for tilbakefall med en gang jeg får noe, men jeg har faktisk veldig lov til å bli normalt syk, jeg også. :) Har selv hatt et urealistisk forhold til det etter jeg ble friskmeldt, jeg trodde at nå kom jeg aldri til å få noe igjen. Men det er ikke normalt! :)

    SvarSlett
  4. Hei Janne,

    Nå ble jeg glad - jeg er i ferd med å starte samme behandling som deg og din historie er jo fantastisk inspirasjon =) Håper formen din er på plass igjen der den skal være! Du lager utrolig mye fint - likte hjertene dine så godt - kanskje jeg må lage noen fine til jul selv =)

    God helg =)

    SvarSlett
  5. Du må ha masse lykke til med behandling! Prøv å være tålmodig, og gjør så nøyaktig du kan mht medisiner. Jeg tror det har noe for seg! Formen min er fin igjen nå, og det er bra, for det er masse på programmet fremover. 3 dagers kurs med jobben i neste uke, og møte Meirleir på lørdag 6.nov. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails